контрольних робіт
з математики
з математики
6 клас
Контрольна робота
«Подільність чисел»
«Подільність чисел»
І – варіант
Вибрати правильний варіант відповіді:
1. У якій парі
перше число є дільником другого?
а) 3 і 13; б) 7 і 39; в) 6 і 42; г) 11 і 111
а) 3 і 13; б) 7 і 39; в) 6 і 42; г) 11 і 111
2. На які з чисел
ділиться число 140?
а) на 3 і 4; б) на 3 і 5; в) на 4 і 5; г) на 3, 4 і 5
а) на 3 і 4; б) на 3 і 5; в) на 4 і 5; г) на 3, 4 і 5
3. Скільки
дільників має число 17:
а) один; б) два;
в) три; г) сім.
4. Яку цифру слід
записати замість зірочки у числі 3*4, щоб одержане число ділилося на 9?
а) 1; б) 2; в) 3; г) 9
а) 1; б) 2; в) 3; г) 9
5. Які з чисел
взаємно прості?
а) 18 і 12; б) 26 і 21; в) 15 і 27; г) 14 і 49
а) 18 і 12; б) 26 і 21; в) 15 і 27; г) 14 і 49
6. Яке найменше
трицифрове число кратне чисел 7 і 11?
а) 117; б) 171; в) 154; г) 145
а) 117; б) 171; в) 154; г) 145
7. Яке число є
найбільшим спільним дільником чисел 60 і 45?
а) 12; б) 5; в) 6; г) 15
а) 12; б) 5; в) 6; г) 15
8. Яке число є
найменшим спільним кратним чисел 12 і 15?
а) 50; б) 20; в) 60; г) 52
а) 50; б) 20; в) 60; г) 52
9. З поданих
нижче чисел вибрати такі, що діляться на 3:
а) 40; б) 43; в) 1203; г) 103
а) 40; б) 43; в) 1203; г) 103
Розв’язати завдання:
10. Розкласти на
прості множники число 210.
11. Обчислити
НСД(72, 88), НСК(72, 88).
12. Яку найбільшу
кількість однакових новорічних подарків можна зробити з 320 горіхів, 280
шоколадок і 200 мандаринок?
ІІ – варіант
Вибрати правильний варіант відповіді:
1. У якій парі
перше число є дільником другого?
а) 3 і 13; б) 7 і 39; в) 6 і 43; г) 11 і 121
а) 3 і 13; б) 7 і 39; в) 6 і 43; г) 11 і 121
2. На які з чисел
ділиться число 150?
а) на 3 і 4; б) на 3 і 5; в) на 4 і 5; г) на 3, 4 і 5
а) на 3 і 4; б) на 3 і 5; в) на 4 і 5; г) на 3, 4 і 5
3. Скільки
дільників має число 19:
а) один; б) два; в) три; г) сім.
а) один; б) два; в) три; г) сім.
4. Яку цифру слід
записати замість зірочки у числі 3*4, щоб одержане число ділилося на 3?
а) 1; б) 2; в) 3; г) 9
а) 1; б) 2; в) 3; г) 9
5. Які з чисел
взаємно прості?
а) 16 і 27; б) 7 і 21; в) 81 і 27; г) 21 і 49
а) 16 і 27; б) 7 і 21; в) 81 і 27; г) 21 і 49
6. Яке найменше
трицифрове число кратне чисел 8 і 11?
а) 117; б) 176; в) 154; г) 145
а) 117; б) 176; в) 154; г) 145
7. Яке число є найбільшим
спільним дільником чисел 40 і 65?
а) 12; б) 5; в) 6; г) 15
а) 12; б) 5; в) 6; г) 15
8. Яке число є
найменшим спільним кратним чисел 14 і 16?
а) 50; б) 112; в) 60; г) 116
а) 50; б) 112; в) 60; г) 116
9. З поданих
нижче чисел вибрати такі, що діляться на 9:
а) 40; б) 43; в) 1203; г) 1035
а) 40; б) 43; в) 1203; г) 1035
Розв’язати завдання:
10. Розкласти на
прості множники число 310.
11. Обчислити
НСД(62, 44), НСК(62, 44).
12. Яку найбільшу
кількість однакових новорічних подарків можна зробити з 340 горіхів, 260
шоколадок і 160 мандаринок?
Оцінювання №1-12 по 1 балу
Контрольна
робота з математики
«Відсоткові
розрахунки»
Варіант – 1
1) На скільки відсотків збільшиться число від
збільшення його у 4 рази?
2) Маса ящика з товаром 11,5 кг . Маса товару 9,2 кг . Скільки відсотків
становить маса порожнього ящика від маси з товаром?
3) У 6-му класі навчаться 30 учнів, з яких
математику знають на достатньому рівні 12 учнів. Скільки відсотків усіх учнів
класу становлять ті, що знають математику на достатньому рівні?
4) Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 2см.
5) Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 100см2.
6) Який шлях проходить за 3 год кінець хвилинної
стрілки, д овжина якої дорівнює 2 см?
Варіант – 2
1) На скільки відсотків зменшиться число від
зменшення його у 4 рази?
2) Із 150 найменувань товару, що їх виготовляє
фабрика, 30 нової моделі. Скільки відсотків товару нової моделі випускає
фабрика?
3) Фермер зібрав 18 т зернових, із них 4,5 т
кукурудзи. Скільки відсотків
становить маса зібраної кукурудзи від маси зернових?
становить маса зібраної кукурудзи від маси зернових?
4) Знати довжину кола, радіус якого дорівнює 3см.
5) Знати діаметр круга, площа якого дорівнює 150см2.
6) Який шлях проходить за 3 год кінець хвилинної
стрілки. Довжина якої дорівнює 3 см?
Оцінювання: за кожне
правильно виконане завдання по 2 бала
Контрольна
робота
«Раціональні числа»
І – варіант
1) Знайдіть числа, протилежні числам: а) -213; б) 24,
зробивши записи у вигляді рівностей. (Наприклад: -(-276) = 276 і т. ін.) (1
бал)
2) Поставте замість * таке число, щоб утворилась правильна рівність:
а) -(-70) = *; б) 4,5 = -*; (1 бал)
а) -(-70) = *; б) 4,5 = -*; (1 бал)
3) Розв'яжіть рівняння: а) – х = 10; б) – у = - 15; в) | х |=8; г) | х
|=-7. (2 бала)
4) Знайдіть значення
виразу: а) 4· |1,5| + 5; б) 64 : |-16| + 3,5. (2 бала)
5) Знайдіть модулі кожного з чисел: 71; -1,3;
5,2; . Запишіть
відповідні рівності. (2 бала)
6) Розташуйте в порядку зростання числа: -1; 0; 1; -0,01; 0,001; -0,0001; 0. (2 бала)
7) Які цифри можна записати замість *, щоб утворилася правильна
нерівність: а) -3841 < -384*; б) -*5,44 > -25,44? (2 бала)
нерівність: а) -3841 < -384*; б) -*5,44 > -25,44? (2 бала)
ІІ –
варіант
1) Знайдіть числа, протилежні числам: а) -31; б) 162, зробивши записи у вигляді рівностей.
(Наприклад: -(-276)
= 276 і т. ін.) (1 бал)
2) Поставте замість * таке число, щоб утворилась правильна рівність: а) -(-65) = *; б) 5,5 = -*; (1 бал)
3) Розв'яжіть рівняння: а) – х = 13; б) – у = -25; в) | х |=-9;
б) | х |=7. (2
бала)
4) Знайдіть значення
виразу: а) 6·|-1,5| - 4; б) 72:|36| + 4,5. (2 бала)
5) Знайдіть модулі кожного з чисел: 18; -2,3;; -42. Запишіть відповідні рівності. (2 бала)
6) Розташуйте в порядку зростання числа: 2,8; -2,7; 2,6;
-2,08; 2,07; -2,06; 0. (2
бала)
7) Які цифри можна записати замість *, щоб утворилася правильна нерівність:
а) -3831 < -383*; б) -*6,77 > -26,77? (2 бала)
а) -3831 < -383*; б) -*6,77 > -26,77? (2 бала)
Контрольна
робота
«Додавання
та віднімання раціональних чисел»
Варіант – 1
1) Знайти значення виразу: а) 15
– 12 – 13;
в) (-25,6) + (-21,4) + (+3,1) + (+ 8,4); г) 4,7 - (-2) - (-1,5);
(4 бала)
в) (-25,6) + (-21,4) + (+3,1) + (+ 8,4); г) 4,7 - (-2) - (-1,5);
(4 бала)
2) Складіть суму з наступних
доданків:
а) -х; -у; -4,8; б) 1,5; -а; b;-с (2 бала)
а) -х; -у; -4,8; б) 1,5; -а; b;-с (2 бала)
4) Знайти відстань між точками із заданими координатами:
а) А(5), В(-10); б) М(-20), N(-5) (2 бала)
а) А(5), В(-10); б) М(-20), N(-5) (2 бала)
Варіант – 2
1) знайти значення виразу: а) -17 + 24 - 8;
в) (-16,2) + (-37,3) + (+5,1) + (-11,3); г) 24 - (-13) - (-12);
(4 бала)
в) (-16,2) + (-37,3) + (+5,1) + (-11,3); г) 24 - (-13) - (-12);
(4 бала)
2) Складіть суму з наступних
доданків:
а) р; -20; 6; -k; 10,3; б) 7,6; m; -n; -t; -l (2 бала)
а) р; -20; 6; -k; 10,3; б) 7,6; m; -n; -t; -l (2 бала)
3) Розв’язати рівняння: а) х-6=-9;
б) у+6,3=-15,7;
в) –х-7=8; г) х-(-228,54)=-11,75 (4 бала)
в) –х-7=8; г) х-(-228,54)=-11,75 (4 бала)
4) Знайти відстань між точками із заданими координатами:
а) А(-5), В(10); б) М(-35), N(-20) (2 бала)
а) А(-5), В(10); б) М(-35), N(-20) (2 бала)
Контрольна
робота
«Множення
раціональний чисел»
Варіант – 1
1) Виконайте дії: а) 2,4·(-3,5); б)
-5,3·0,2+0,2·7-1,7·(-0,2)+3,8:2
2) Який знак буде мати результат:
а) 2,7·(-2)·(-2789,89)·(-17)·(-9)·(-13)·36,378484; б) -12·23,8·(-78,2)
а) 2,7·(-2)·(-2789,89)·(-17)·(-9)·(-13)·36,378484; б) -12·23,8·(-78,2)
3) Розв’язати рівняння: а) (-6)·х=0; б) х-12=-37
4) Розкрийте дужки: а) 2(х-7); б)
1-(а+с-х)
5) Зведіть подібні доданки: а) 2х-9+4х; б) 2а+5-7а+2+9а
6) Спростити вираз і вкажіть його коефіцієнт:
а) 0,3х·(-4у); б) -8х·(-10х2)
а) 0,3х·(-4у); б) -8х·(-10х2)
Варіант – 2
1) Виконайте дії: а) 2,5·(-3,4); б)
–3,2·0,5-0,5·7-0,2·(-0,5)+3,8:1,9
2) Який знак буде мати результат:
а) 2,7·2·(-2789,89)·(-17)·(-9)·(-13)·36,378484; б) 12·23,8·(-78,2)
а) 2,7·2·(-2789,89)·(-17)·(-9)·(-13)·36,378484; б) 12·23,8·(-78,2)
3) Розв’язати рівняння: а) (-9)·х=0; б) х-18=-47
4) Розкрийте дужки: а) -2(х+7); б)
1+-(а-с+х)
5) Зведіть подібні доданки: а) 6х-4+8х; б) 7а+9-4а+8+4а
6) Спростити вираз і вкажіть його коефіцієнт:
а) 0,3х·(-7у); б) -7х·(-10х2)
а) 0,3х·(-7у); б) -7х·(-10х2)
Оцінювання:
завдання №1-6 по 2 бала
Контрольна робота
«Множення та ділення раціональних чисел»
Варіант – 1
1.
Виконайте дії:
(36,67 + 2,9 · (-3,8)) : (-5,7) + 2,5;
2.
Спростіть вираз: а) -4х + 11у + 35х - 38у; б) -7(а - 4) + 6(6 - а);
3.
Розв'яжіть рівняння: а)
(15у + 24)(3y - 0,9) = 0;
б) 0,6(х + 7) - 0,5(х – 3) = -6,8;
б) 0,6(х + 7) - 0,5(х – 3) = -6,8;
4.
Спростіть вираз та обчисліть його значення:
5.
а) 0,5(l,6x - 6,4y) - 2,4(1,5x + y), якщо х = 3, у = -4,5;
Варіант – 2
1.
Виконайте дії: (15,54 : (-4,2) - 2,5) · 1,4 + 1,08.
2.
Спростіть вираз: а) 23а + 1,8b – 32a - 2,4b; б) -6(х - 3) + 2(х - 5).
3.
Розв'яжіть рівняння: а) (5y + 7)(2у - 0,4) = 0;
б) 0,3(х - 2) - 0,2(х + 4) = -2,9.
б) 0,3(х - 2) - 0,2(х + 4) = -2,9.
4.
Спростіть вираз та обчисліть його значення:
5. а) l,5(-2,4a
+ 3,8b) - 1,6(2,5a - b), якщо а = 2, b = -3;
Оцінювання: завдання №1-5 по 2 бала
Контрольна
робота
«Рівняння»
Варіант – 1
1) Розв’язати рівняння: а) 5х+10=0; (1 бал)
б) 4(х+1)-7х=5 (2 бала)
б) 4(х+1)-7х=5 (2 бала)
2) Сума двох чисел дорівнює 225. Одне з них у 4
рази більше, ніж друге. Знайди ці числа.
(3 бала)
3) У двох ящиках 18,4 кг слив. Скільки слив у
кожному ящику, якщо в одному з них на 2,6 кг менше, ніж у другому? (3 бала)
4) На одній ділянці в 3 рази більше кущів малини,
ніж на другій. Коли з першої ділянки пересадили на другу 20 кущів, то на обох
ділянках кущів малини стало порівну. Скільки кущів малини було на кожній
ділянці? (3 бала)
Контрольна
робота
«Рівняння»
Варіант – 2
1) Розв’язати рівняння: а)7х+56=0; (1 бал)
б) 8(х-2)-3х=4 (2 бала)
б) 8(х-2)-3х=4 (2 бала)
2) У двох групах 36 дітей. Скільки дітей у кожній
групі, якщо в першій групі дітей у 2 рази більше, ніж у другій? (3 бала)
3) Вірьовку довжиною 59,4м розрізали на дві
частини так, що одна з них на 14,8 м довша, ніж друга. Знайти довжину кожної
частини. (3 бала)
4) На першій полиці було книжок в 2 рази більше,
ніж на другій. Після того, як із першої полиці взяли 17 книжок, а на другу
поставили 13 книжок, на обох полицях книжок стало порівну. Скільки книжок було
на кожній полиці? (3 бала)
Контрольна робота
«Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина»
Варіант 1
1) Через точку М, що лежить поза прямою а, проведіть пряму:
А) Паралельну прямій а; Б) Перпендикулярну
прямій а.
2) Дано
координати трьох вершин прямокутника А(-4;2), В(2;2), С(2;-2).
А) Накресліть цей прямокутник.
Б) Знайдіть координати четвертої вершини;
В) Обчисліть площу і периметр прямокутника,
вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см .
3) На рисунку
зображено графік руху велосипедиста. За графіком визначте:
А) Яку відстань проїхав велосипедист за
увесь час руху?
Б) Упродовж якого часу велосипедист
відпочивав?
В) Яку відстань подолав велосипедист після
зупинки?
4) Побудуйте
графік зміни температури повітря протягом 12 год, використавши дані таблиці:
Час, t (год)
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
Температура, 0С
|
-1
|
0
|
1
|
2
|
3
|
5
|
7
|
Варіант 2
1) Через точку К, що лежить поза прямою с, проведіть пряму:
А) Паралельну прямій с; Б) Перпендикулярну
прямій с.
2) Дано
координати трьох вершин прямокутника А(-5;1), В(3;1), С(3;-3).
А) Накресліть цей прямокутник.
Б) Знайдіть координати четвертої вершини;
В) Обчисліть площу і периметр прямокутника,
вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см .
3) На рисунку зображено
графік руху пішохода. За графіком визначте:
А) Яку відстань подолав пішохід до зупинки?
Б) За який час пішохід подолав відстань у 10 км ?
В) Упродовж якого часу пішохід відпочивав?
4) Побудуйте
графік зміни температури повітря протягом 12 год, використавши дані таблиці:
Час, t (год)
|
0
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
Температура, 0С
|
3
|
5
|
7
|
4
|
3
|
0
|
Оцінювання: завдання №1-4 по
3 бала
Підсумкова контрольна робота
Варіант – 1
Вибрати правильний варіант
відповіді:
1. Укажіть найбільший
спільний дільник чисел 60 і 24.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
24
|
12
|
6
|
4
|
2. Знайдіть невідомий член
пропорції
.

А
|
Б
|
В
|
Г
|
24
|
30
|
20
|
15
|
3. Укажіть правильну
нерівність:
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-3,7<-3,6
|
-5<-5,1
|
0<-7
|
-2,8>-2,6
|
Розв’язати завдання:
4. Спростити вираз -3(х-5у)+5(х+3у)
5. У першому бідоні було в
5 разів більше молока, ніж у другому. Після того як з першого бідону відлили
2л, а в другий долили 6л, в обох бідонах молока стало порівну. Скільки літрів
молока було в другому бідоні спочатку?
Варіант – 2
Вибрати правильний варіант
відповіді:
1. Укажіть найбільший
спільний дільник чисел 39 і 26.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
26
|
3
|
13
|
1
|
2. Знайдіть невідомий член
пропорції
.

А
|
Б
|
В
|
Г
|
12
|
9
|
18
|
24
|
3. Укажіть правильну
нерівність:
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-7,5<-7,6
|
-3,4<-4
|
-2,9>-2,7
|
0>-10
|
Розв’язати завдання:
4. Спростити вираз 4 (3m-n)-3(4m+2n).
5. У першому трамваї було втричі більше пасажирів, ніж у другому. Після
того як до першого трамвая зайшло ще 2 пасажири, а до другого – 18, в обох
трамваях їх стало порівну. Скільки пасажирів було в другому трамваї спочатку?
Оцінювання:
завдання №1-3 по 2 бала, №4-5 по 3 бала
Немає коментарів:
Дописати коментар