КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
1
«Лічба, вимірювання і числа»
І Варіант
1. Записати цифри числом:
а) сто тридцять два мільярди
вісімсот двадцять шість мільйонів сімсот тридцять дві тисячі дев’ятсот
тринадцять;
б) двісті п’ять мільйонів вісімсот
сорок тисяч двадцять шість;
в) сімсот три мільярди дев’ятсот
вісімдесят мільйонів чотириста п’ять;
г) один
мільярд два мільйони п’ятдесят дві тисячі чотири.
2. Порівняти числа:
а)
9489 і
9505; б) 7136 і 958; в) 25∙7-19 і 25∙8
– 19.
3. Побудувати відрізок
АВ завдовшки 6 см
4 мм і
побудувати
відрізок
СD коротший на 2 см
6 мм .
4. Побудувати на
координатному прямені точки, що знаходяться на
відстані:
а)
2 одиниці від точки А(5); б) 4
одиниці від точки В (7) вліво.
5. Промінь ОС –
внутрішній промінь кута
АОВ. Знайдіть градусну міру кута
АОВ, якщо
АОС = 290 і
СОВ = 730.
6. Порівняти величини:
а)
3 год 16 хв і 176 хв; б)
6 ц і
584 кг .
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
1
«Лічба, вимірювання і числа»
ІІ Варіант
1. Записати цифри числом:
а) сімсот двадцять шість мільярдів
дев’ятсот тринадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч двісті сорок три;
б) дев’ятсот п’ять мільйонів
сімдесят три тисячі сто п’ять;
в) триста п’ятдесят мільйонів
дев’ятсот п’ять тисяч вісім;
г) три
мільярди двадцять два мільйони шість тисяч сто дев'ять.
2. Порівняти числа:
а)
5845 і
5819; б) 869 і
5423; в)
216-8∙11 і 216-8∙15
3. Побудувати відрізок
КМ завдовшки 5 см
6 мм і
побудувати відрізок NF довший на 2 см 8 мм .
4. Побудувати на
координатному промені точки, що знаходяться на
відстані:
а)
3 одиниці від точки С (5);
б)
2 одиниці від точки D (8) вправо.
5. Промінь ОD –
внутрішній промінь кута
АОВ. Знайдіть градусну міру кута
DОВ, якщо
АОB = 1050 і
AОD = 470.
6. Порівняти величини:
а)
96 с і
2 хв; б) 2 м і 198 см .
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
2
«Дії першого ступеня з
натуральними числами»
І Варіант
1. Обчислити:
а) 932568 + 198735 ; б) 296124093 – 8534976 .
2. Число а збільшили
на 17, а потім зменшили у 5 разів. Запиши цей вираз і обчисли значення,
якщо а = 63.
3. Знайти периметр
рівнобедреного трикутника, якщо основа трикутника дорівнює 11 см , а бічна сторона більша
на 6 см .
4. Записати периметр
прямокутника, якщо одна сторона прямокутника дорівнює (m+9), а друга 5m.
5.Bиконати
дії:
а) 4 м 47 см + 9 м 35 см ; б) 11 хв 24 с – 4 хв 38 с.
6. У трикутнику ∆ АВС
А +
В = 1000, а
С +
В = 1100. Знайти кути трикутника ∆ АВС і вказати
його вид.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
2
«Дії першого ступеня з натуральними
числами»
ІІ Варіант
1. Обчислити:
а) 587326 + 26105 ; б) 713296734 – 8458987 .
2. Число b збільшили у
4 рази, а потім зменшили на13. Запиши цей вираз і обчисли значення, якщо b =
21.
3. Знайти периметр
рівнобедреного трикутника, якщо бічна сторона 26, а основа
менша на 11 см .
4. Записати периметр
прямокутника, якщо одна сторона прямокутника дорівнює (n-6), а друга 3n.
5.Bиконати
дії:
а) 5 т 126 кг + 3 т 985 кг ; б) 3 год 17 хв – 1 год 34 хв.
6. У трикутнику ∆ MNK
M +
N = 1200, а
N +
K = 1300. Знайти кути трикутника ∆ MNK і вказати його вид.
РОБОТА № 3
«Дії другого
ступеня з натуральними числами»
І Варіант
1. Обчислити:
а) 58 ∙
2354; б) 3528 : 84; в)
627 ∙ 302; г) 690200 : 170.
2. Знайти значення виразу:
123 ∙ 81 –
6132 : (37 + 49) .
3. З двох
селищ, відстань між якими 354
км одночасно назустріч один одному виїхали два
мотоцикліста і зустрілись через 3 год. після початку руху. Швидкість одного з
них 52 км/год. Знайти швидкість другого мотоцикліста.
4. Знайти ділене, якщо дільник дорівнює
15, неповна частка – 7, а остача
– 6.
5. До ательє завезли рулону тканини 38 м . Для пошиву одного
костюму потрібно 2 м
80 см .
Скільки костюмів можна пошити? Скільки тканини залишиться у ательє ?
6. Скількома нулями закінчується
добуток усіх натуральних чисел від 9 до 35 включно ?
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 3
«Дії другого
ступеня з натуральними числами»
ІІ Варіант
1. Обчислити:
а) 49 ∙ 7842; б) 19840 : 62; в) 836 ∙ 208; г) 4737600 : 470.
2. Знайти значення виразу:
736 ∙ 47 –
4428 : (27 + 55) .
3. З міста
Запоріжжя одночасно виїхали легковий і грузовий автомобіль в одному напрямку.
Через 4 год. відстань між ними становила 56 км . Знайти швидкість легкового автомобіля,
якщо швидкість грузового становить
72 км/год.
4. Знайти ділене, якщо дільник дорівнює 18, неповна
частка – 21, а остача – 5.
5. У Миколи 35 грн. Скільки зможе
купити зошитів за ціною
2 грн. 40 коп.?
Скільки грошей залишиться у хлопчика ?
6. Скількома нулями закінчується
добуток усіх натуральних чисел від 16 до 40 включно ?
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 4
«Рівняння»
І Варіант
1.
Яке число із
запропонованих чисел – 3; 4; 6 є кореням рівняння:
76 : х = 19.
2. Розв’язати
рівняння:
а) (х -
123) – 402 = 189; б) 97 ˑ х =
2231.
3. В кабінетах інформатики працювали комп’ютери. Під
час занять вийшли з ладу 5 комп’ютерів, а потім школа закупила 12 комп’ютерів.
Після цього в кабінеті інформатики стало працювати 42 комп’ютера.
4. Склади і розв’яжи рівняння, якщо різницю
невідомого числа і від’ємника 42 зменшили у 6 раз отримали число 12.
5. **. Сума чисел дорівнює 61, а їх різниця – 7
Знайти
ці числа.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 4
«Рівняння»
ІІ Варіант
1.
Яке число із
запропонованих чисел – 22; 24;
26 є кореням
рівняння:
х : 17 = 408.
2. Розв’язати
рівняння:
а) (513 -
х) + 167 = 443; б) х ˑ 84 = 588.
3. Учні школи пішли до музею. Коли з приміщення
вийшло 19 учнів, а потім прийшло 26 , то працівники музею нарахували 47 школярів.
Скільки учнів було на початку екскурсії в музеї.
4. Склади і розв’яжи рівняння, якщо суму невідомого
числа і доданка 34 збільшили у 4 рази отримали число 244.
5. Сума двох чисел дорівнює 143,
а їх різниця - 119
Знайти ці числа.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 5
«Степінь натурального числа з натуральним показником.
Площа та об’єм фігур»
І Варіант
1.
Обчисліть:
а) 53
+ 6 ˑ 112 – 82 : 23 ; б) ( 122 : 9 – 63 : 54)3
.
2. Знайти
площу прямокутника, якщо одна сторона 26 см , а друга на
3.
Обчислити об’єм і площу поверхні куба з ребром 7 дм.
4. Площа поля 90 а , а його ширина 50м.
Знайти периметр поля.
5.
Записати у вигляді степеня з основою 2 добуток
чисел 16ˑ 2ˑ8ˑ32.
6. У змаганні брали участь чотири
команди : «Іскра», «Факел», «Зоря», «Нептун». Кожна команда грала з усіма
іншими командами. Скільки ігор було зіграно? Побудуйте дерево можливих
варіантів.
7. Довжина прямокутного паралелепіпеда
на 5 см
більша за його ширину, яка дорівнює 7 см . Знайти об’єм паралелепіпеда, якщо сума
довжин усіх сторін його ребер 96
см .
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 5
«Степінь натурального числа з натуральним показником.
Площа та об’єм фігур»
ІІ Варіант
1.
Обчисліть:
а) 63
+ 5 ˑ 122 – 45 : 23 ; б)
( 142 : 49 + 102
: 4)2 .
2. Знайти
площу прямокутника, якщо одна сторона 29 см , а друга на
3.
Обчислити об’єм і площу поверхні куба з ребром 11 дм.
4. Яблуневий сад прямокутної форми має
площу 72а, а його ширина 80м. Яку довжина паркана, що огороджує яблуневий сад.
5. Записати
у вигляді степеня з основою 3 добуток
чисел 27ˑ 9ˑ3ˑ81.
6. На полиці стоять чотири підручника з
даних предметів: природознавство, математика, історія, англійська мова.
Скількома способами можна розставити ці підручники на полиці? Побудуйте дерево
можливих варіантів.
7. Сума довжин усіх ребер прямокутного
паралелепіпеда дорівнює
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 6
«Звичайні дроби»
І Варіант
1. Порівняти
дроби:
а)
і
; б)
і 1; в) 26 : 36 і 1; г)
і 2
.
2. Виділити
цілу частину з неправильного дробу:
а)
; б)
; в)
; г)
.
3. У саду росте
49 дерев, з них
становлять
сливи. Скільки сливових дерев росте в саду?
4. Записати в
порядку спадання числа:
5. У магазині
було 280 кг
апельсин. За один день продали
усієї
кількості, а за другий день
того, що
залишилось. Скільки кілограм апельсинів залишилося у магазині після продажу?
6. Знайти
натуральне значення х, при яких буде правильною нерівність:
7. При яких
натуральних значеннях х дріб
буде
правильним?
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 6
«Звичайні дроби»
ІІ Варіант
1. Порівняти
дроби:
а)
і
; б)
і 1; в) 43 : 39 і 1; г)
і
.
2. Виділити
цілу частину з неправильного дробу:
а)
; б)
; в)
; г)
.
3. За перший
тиждень було продано 78 планшетів, що становило
усіх планшетів,
які були у комп’ютерному магазині. Скільки було планшетів у магазині на початку
їх продажу?
4. Записати в
порядку спадання числа:
5. За три тижні
пошили 420 пар взуття. За перший тиждень пошили
від усієї
кількості. За другий тиждень пошили
того, що
залишилося. Скільки пар взуття залишилося пошити третього тижня.
6. Знайти
натуральне значення х, при яких буде правильною нерівність:
7. При яких натуральних
значеннях а дріб
буде неправильним?
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 7
«Дії першого ступеня зі звичайними дробами
з однаковими
знаменниками»
І Варіант
1. Виконайте
дії:
а)
;
б)
; в)
; г)
.
2. Розв’язати
рівняння:
а)
; б)
.
3. Знайти
периметр трикутника, якщо одна сторона дорівнює
см, друга сторона – на
см менша за першу,
а третя на
більша за
другу.
4. Знайти
значення виразу:
.
5. Бригада
трактористів за три дні зорала поле, причому, за перший день -
поля, за другий
день -
решти поля, а
за третій день – 93 га .
Знайти скільки гектар кожного дня зорала
бригада трактористів?
6. Розмістити
на координатному промені точки координати, які дорівнюють значенням виразів
(одиничний відрізок – 2 см ):
а)
; б)
; в)
; г)
.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 7
«Дії першого ступеня зі звичайними дробами
з однаковими
знаменниками»
ІІ Варіант
1. Виконайте
дії:
а)
; б)
; в)
; г)
.
2. Розв’язати рівняння:
а)
; б)
.
3. Знайти суму
довжини, ширини і висоти прямокутного паралелепіпеда, якщо висота -
см, ширина – на
см менша за довжину, а довжина – на
см більша за
ширину.
4. Знайти
значення виразу:
.
5. Бригада
квіткарів висадила квіти на головному проспекті міста. Причому троянд посадили
усіх квітів, а
тюльпанів -
квітів і120
кущів петунії. Скільки всього висадили троянд і тюльпанів квіткарі?
6. Розмістити
на координатному промені точки координати, які дорівнюють значенням виразів
(одиничний відрізок – 2,5 см ):
а)
;
б)
; в)
; г)
.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 8
«Дії першого ступеня з десятковими дробами»
І Варіант
1. Записати
десятковим дробом вираз:
а) двісті сорок
сім цілих, одна десята;
б) двадцять
одна ціла три сотих;
в) п’ять цілих
сто тридцять п’ять сто тисячних;
г) нуль цілих
вісімдесят вісім мільйонних.
2. Виконати
дії:
а) 7,09 +
26,734; б) 94,5 – 7,384; в) 13-9,471;
г) 20,8 – (0,85
+ 13,684).
3. Записати у
метрах і обчислити:
а) 16,7 м – 124
см; б) 7,6 км + 731 м.
4. Трубу
розрізали на три частини. Довжина першої частини 9,3 м, що на
3,6 м
менша від довжини другої частини і на 4,
9 м більше за довжину третьої частини. Чому дорівнює довжина всієї труби?
5. Розв’язати
рівняння: (х – 5,8) + 26,42 = 40,956.
6. Записати
п’ять чисел, кожне з яких більше за 7,21 і менше 7,23.
7. Записати усі цифри, які можна поставити
замість зірочки, щоб утворити правильну нерівність: 0,*5
0,5*.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 8
«Дії першого ступеня з десятковими дробами»
ІІ Варіант
1. Записати
десятковим дробом вираз:
а) сорок одна
ціла, дев’ять десятих;
б) двадцять три
цілих три тисячних;
в) п’ятнадцять
цілих сто п’ять сто тисячних;
г) нуль цілих
сорок вісім мільйонних.
2. Виконати
дії:
а) 94,3 +
107,726; б) 26,26 –
6,874; в) 31-4,836;
г) (39,4 + 0,736)- 22,7308.
3. Записати у
кілограмах і обчислити:
а) 4,5 ц – 267 кг; б) 3 т 8 ц + 596 кг.
4. Три
такториста зорали поле. Перший зорав 17,5 га, що на 4,2 га більше, ніж другий,
і на 5,9 га менше, чим третій тракторист. Чому дорівнює площа зораного поля?
5. Розв’язати
рівняння: (х + 9,4) - 32,72 = 65,486.
6. Записати
п’ять чисел, кожне з яких більше за 4,33 і менше 4,35.
7. Записати усі цифри, які можна поставити
замість зірочки, щоб утворити правильну нерівність: 9,4*
9,*4.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 9
«Дії другого ступеня з десятковими дробами»
І Варіант
1. Обчисли і
результат запиши у порядку спадання:
а) 7,45∙ 105; б)
8,7 ∙ 0,0039; в)
26,187 ∙100; г)
5,184:0,01;
д)
64,5:100; е) 36,48:12; є) 9:36; ж) 72,3:0,024.
2. Округліть:
а) до
десятих: 8,495; 2,5649; б) до
сотих: 21,4498; 0,0652.
3. Знайти
значення виразу:
(22,05:2,1 + 32,8)
∙ 9,6 – 49,926.
4. Розв'язати
рівняння:
5,1∙ (х - 11,4) = 4,08.
5. Малюк і
Карлсон перебували у різних містах, між якими 26,8 км. З цих міст вони одночасно
в одному напрямі вирушили на свято до дітей. Причому Малюк їхав на велосипеді
зі швидкістю 12,3 км/год, а Карлсон летів попереду, і вони прибули на свято
через 4 год одночасно. Яка була швидкість Карлсона, з якою летів він на свято?
6. Якщо в
деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він
збільшиться на 24,75.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА № 9
«Дії другого ступеня з десятковими дробами»
ІІ Варіант
1. Обчисли і
результат запиши у порядку спадання:
а) 8,36 ∙ 206; б) 7,8 ∙ 0,0062; в)
39,768 ∙1000; г) 2,69: 100;
д)
93,61:23; е) 9,916:0,037; є) 6:24; ж)
4,281:0,01.
2. Округліть:
а) до
тисячних: 84,8364; 0,89372; б)
до цілих: 21,4498; 0,508.
3. Знайти
значення виразу:
10 : 2,5 – (44,2- 43,93)
: 4,5.
4. Розв'язати
рівняння:
(х + 12,9) : 6,3 = 7,04.
5. Крокодил
Гена і Шапокляк одночасно з одного міста виїхали в різних напрямках на змагання
«Веселі старти». Причому Шапокляк їхала на скутері зі швидкістю 22,4 км/год. Відстань між ними через 3 год становила
196,8 км. З
якою швидкістю їхав Крокодил Гена на мотоциклі?
6. Якщо в
деякому десятковому дробі перенести кому вправо через одну цифру, то він
збільшиться на 61,2.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
10
«Середнє арифметичне. Відсотки»
І Варіант
1.
Друзі були на рибалці: Сашко спіймав 4,2 кг риби,
Микола – 1,7 кг риби, Степан – 26 рибин, а Сергій лише – 11 рибин. Хлопці
вирішили скласти всю рибу у відро і поділити порівну. Скільки рибин поніс кожен
хлопець додому?
2.
У Червоної Шапочки 220 пиріжків, 35 % із них з
варенням. Скільки пиріжків з варенням?
3.
У саду у Попелюшки 51 троянда, що становить лише
17 % усіх квітів. Скільки всього квітів в саду у Попелюшки?
4.
Чому дорівнює
22% від (2,75 + 2,5):0,04.
5.
Наталка, Тетянка і Світланка збирали у гаю
горіхи. Дівчата поділили порівну горіхи і вийшло 37 горіхів кожній. Під час
збирання Наталка знайшла 49 горіхів, Світлана – 25 горіхів. Скільки горіхів
зібрала Тетяна?
6.
Перша бригада законсервувала 26%усіх грибів,
друга бригада –
42 % грибів, а третя бригада решту. Скільки грибів законсервувала кожна
бригада?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №
10
«Середнє арифметичне. Відсотки»
ІІ Варіант
1.
Надя, Віра і Ліда пішли в сад збирати яблука. Надя
зібрала 8,6 кг яблук, Ліда – 11, 6 кг яблук, а Віра зібрала 5,1 кг. Діти
вирішили всі яблука поділити порівну між собою. Скільки яблук додому понесла
Віра?
2.
На бал до Білосніжки приїхало 300 гостей, 41% -
це були казкові герої. Скільки казкових героїв було на балу у Білосніжки?
3.
Кіт Матроскін посадив 72 кущів помідорів, що становить 18% усієї
городини. Скільки кущів городини посаджено на городі у Матроскіна?
4.
Чому дорівнює 33% від (5,8 + 3,47):0,03.
5.
Данило, Марія та Ілля збирали персики в саду.
Данило зібрав 37 персиків, Марія – 26 персиків, а Ілля не рахував свої персики.
Тоді діти поділили їх порівну і кожний отримав по 38 персиків. Скільки персиків
зібрав Ілля?
6.
Марина прочитала за перший день 27% книги, за
другий – 54% книги і залишилося прочитати – 38 сторінок. Скільки всього
сторінок у книзі?
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
І Варіант
1. Знайти значення виразу:
((
) : 0,25 – 3,2) ∙ 6,04.
2. У змаганнях з багатоборства переможець їхав на велосипеді 2 год зі
швидкістю 24,3 км/год і плив 3 год по річці зі швидкістю 12,6 км/год. Знайти
середню швидкість чемпіона?
3. Розв’язати рівняння:
5,2 ∙ (х – 7,23) = 12,22.
4. Довжина скриньки чарівника, що
має форму прямокутного паралелепіпеда 0,8 дм. А ширина становить 70% довжини і
35% висоти. Допоможи обчислити об’єм чарівної скриньки.
5. Перевірте на правильність нерівність:
4,6 : 0,23 – 5,2 > 4,6 ∙ 0,23 + 5,2.
6. Коли літак, пролетів 0,3, а потім 0,25 всього маршруту, то виявилося,
що він пролетів на 120 км більше від половини того, що мав летіти. Скільки
кілометрів мав пролетіти літак?
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
І Варіант
1. Знайти значення виразу:
(4,5 : 0,9 – (
)) ∙ 3,08.
2. Пасажирка запізнилася на потяг, щоб його наздогнати вона бігла 1 год зі
швидкістю 13,7 км/год, їхала 3 год на скутері зі швидкістю 28,6 км/год і 1 год
їхала на таксі зі швидкістю 105, 8 км/год.
Знайти середню швидкість пасажирки, з якою вона наздоганяла потяг?
3. Розв’язати рівняння:
(х + 24,12) : 6,4 = 9,14.
4. Довжина скриньки чарівника Хоттабича, що має форму прямокутного
паралелепіпеда 1,2 дм. А висота становить 30% довжини і 65% ширини. Допоможи
обчислити об’єм чарівної скриньки Хоттабича.
5. Перевірте на правильність нерівність:
9,3 ∙0,23 + 7,6 < 9,3 : 0,31 –
7,6.
6. Коли автомобіль, проїхав 0,2, а потім 0,15 всього шляху, то виявилося,
що він проїхав на 18 км менше від половини шляху, який треба було проїхати.
Скільки кілометрів мав проїхати автомобіль?
А можна відповіді
ВідповістиВидалитиДобрий вечір дайте відповіді на контрольну роботу 10 .будьласка
ВідповістиВидалитиЄ хтось????
ВідповістиВидалитиА де відповідь ?
ВідповістиВидалити